La plataforma que va finançar la campanya d’Obama amb la condició de crear la llei SOPA (que limitava enormement el visionat de films i sèries a internet) i així crear el concepte d’streaming, ha anunciat la posada en marxa del pla amb publicitat. La intenció és la de recuperar usuaris atès que, d’ençà del segon trimestre del 2022 ha anat perdent usuaris a ritmes alarmants.

Malgrat que encara té grans beneficis, la companyia ha fet grans retallades com eliminar els departaments de diversitat que es dedicaven exclusivament a incloure el que els estatunidencs consideren minories.

Per tal de poder abaratir les quotes i, alhora, rebre la mateixa quantitat d’ingressos per subscriptors, Netflix ha engegat un pla amb anuncis que costarà 5,49 euros que ha batejat amb el nom de ‘’Pla Bàsic amb anuncis’’, que estarà disponible a partir del 10 de novembre. La mateixa estratègia l’ha anunciada Disney per la plataforma Disney+ amb la diferència que la quota amb anuncis costaria 7,99 euros (el que costa el pla bàsic actualment). A més a més d’aquest pla amb anuncis, Netflix continuarà de disposar de la resta de plans com el bàsic (7’99 euros), estàndard (12’99 euros) i prèmium (17’99 euros).

La mitjana d’anuncis rondarà els 5 minuts per hora amb anuncis de 15 a 30 segons que s’emetran al començament i al final de cada pel·lícula o sèrie. Hi haurà continguts, però, que en restaran exclosos i no es podran descarregar capítols per a veure’ls quan l’usuari no disposi de connexió a internet.

El nou pla permetrà visualitzar els productes de la plataforma a través de televisions, mòbils o tauletes amb una qualitat de 720p/HD. Aquesta modalitat ha estat desenvolupada amb la col·laboració de Microsoft.

Llegeix articles amb temes relacionats: ,