El diari digital del País Valencià La Veu, que va abaixar la persiana el 31 de desembre de 2019, ha denunciat una conxorxa política amb l’objecte d’evitar-ne la tornada. Recentment la Plataforma per la Llengua ha arribat a un acord amb l’empresa editora de Nosaltres la Veu, la publicació nascuda per a mantenir la flama del projecte inicial, per a recuperar-ne l’edició digital durant el 2021. El patrocini, de 10.000 euros, resulta fonamental per al futur immediat del mitjà, que continua havent de menester d’independència financera.

El proppassat 16 de desembre el mitjà va rebre una notificació d’un acta d’infracció de 62.000,96 euros en concepte de quotes a la Seguretat Social no satisfetes per 58 col·laboradors, que l’Administració considera falsos autònoms perquè haurien d’haver estat contractats entre 2016 i 2019. Entre aquestes persones hi ha professors, funcionaris, periodistes autònoms, jubilats, una notària -que amb prou feines va realitzar tres escriptures-, una estudiant en pràctiques i columnistes que hi escrivien un article mensual. En un comunicat, el mitjà ha insistit que cap d’aquests col·laboradors i freelance ni en van ser mai treballadors a temps complet o parcial, ni van fer cap feina a la redacció ni tampoc van utilitzar-ne mitjans materials o informàtics. A més, la majoria facturava puntualment al mitjà de la mateixa manera que ho feia en d’altres.

Les diligències van ésser encetades per un equip de quatre inspectors i subinspectors el 28 de novembre de 2019, just després que El Confidencial publiqués que un jutjat de Barcelona investigava si les ajudes al valencià atorgades per Ximo Puig afavorien una xarxa que desviava fons a empreses involucrades en el procés.

Aquest mitjà va ésser creat per l’advocat Moisès Vizcaíno el 1r de gener de 2013 en plena descomposició del PP després de cinc legislatures de corrupció.